dag 2 in Australie - Reisverslag uit Wamberal, Australië van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu dag 2 in Australie - Reisverslag uit Wamberal, Australië van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu

dag 2 in Australie

Blijf op de hoogte en volg jacqueline

17 Oktober 2014 | Australië, Wamberal

's Morgens lorrekeets voeren. Een serieuze assembly op een primaryschool meegemaakt. Daarna naar de mall. Shopping doesn't get any better....;-)

's Middags gewandeld naar Crackneck. BIJNA een Pilotwhale gezien........maar in elk geval naast iemand gestaan die hem wel heeft gezien.

• 17 Oktober 2014 - 14:43

Willem:

Wat mag een Pilotwhale dan wel zijn ... Best groot denk ik dan maar, anders past ie wel op een foto ? Hoor ik wel als we tussen jullie in staan om de verhalen te aanhoren, dat duurt nog heel lang en geniet daarom volop van jullie trip naar down under en nog verder ! Gr. C & W

• 18 Oktober 2014 - 09:06

Jose En Marcel:

Hey Gerard en Jacqueline, dat ziet er mooi uit hoor. Prachtig. We zijn wel een beetje jaloers hoor.
    We wachten het volgende verslag met de foto's weer af. Heel veel plezier en geniet ervan.

Gr. M en J