Dag 17, Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu Dag 17, Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu

Dag 17, Queenstown

Blijf op de hoogte en volg jacqueline

01 November 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag een rustige dag in Queenstown. Vanmorgen in de Gondola, 800 meter hoog op Ben Lomond. Vanaf hier wordt ook gebungeejumped. Dat hebben we eens even goed bekeken. Onze conclusie; niet aan beginnen....
Vanmiddag lekker langs het meer gewandeld (dat trouwens Lake Wakatipu heet en niet Wanaka zoals ik gisteren had gezegd:-P) en door de Queenstown Garden.
De dag afgesloten met de lekkerste (en grootste) burger van de wereld. Dus als je ooit eens in Queenstown komt; ga naar Fergburger. McDonalds, eat your heart out; zo hoort een burger te zijn......

• 03 November 2014 - 21:41

Anita Kotter:

Hey reizigers.

Wat laten jullie ons toch genieten van die prachtige plaatjes en verhalen. Het is dat Jaqueline er af en toe op staat anders zou ik denken dat die foto's uit een boek komen ofzo.
    Wel erg jammer dat jullie de grootste burger van de wereld niet op de gevoelige plaat hebben vastgelegd.
    Twijfel ontstaat nu weer bij mij :)
    Volop genieten nog en ik kijk uit naar jullie volgende verslag.
    Liefs.