Dag 21 en 22: Westport via Kaiteriteri naar Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu Dag 21 en 22: Westport via Kaiteriteri naar Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu

Dag 21 en 22: Westport via Kaiteriteri naar Picton

Blijf op de hoogte en volg jacqueline

06 November 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Lekker rustig ontbijten, we hoeven toch niet vroeg weg. We rijden via Murchison naar de langste hangbrug van Nieuw Zeeland: The Buller Gorge Swingbridge, 110 meter lang. Aan de andere kant van de brug en wandelingetje door het dichte regenwoud en dan de auto weer in, verder langs de lange rivier de Buller.
We komen rond 3 uur in Kaiteriteri aan; ingang van het Abel Tasman National Park. Het lijkt wel of we een strandvakantie hebben geboekt. Het is nu nog heerlijk rustig maar in de zomer ongetwijfeld een drukte van belang. Helaas glijdt Jacqueline uit op de gladde rotsen en verrekt haar knie. Hopelijk is de pijn morgen weggezakt. :-(

6 november: Helaas, helaas, de knie is alleen maar dikker geworden. We besluiten door te gaan naar Nelson om daar naar het ziekenhuis te gaan. Onderzoek en röntgenfoto's volgen en de kniebanden blijken inderdaad verrekt te zijn. Krukken en pijnstillers. Door naar Picton, op weg naar het Noorder Eiland. Maar even een paar dagen rustig aan.

• 06 November 2014 - 08:24

Sarah:

Heel shit dit:(! Hopelijk gaat het snel beter! Maar ook met krukken en pijnstillers kunnen jullie vast veel zien en doen.

• 06 November 2014 - 09:09

Mariët:

'PIEP' IS DIT ZEG! Kan niet anders zeggen. Hoop dat jullie toch genoeg mogen genieten van alles wat er nog te beleven is. Beterschap Jacqueline!

• 06 November 2014 - 09:19

Anja:

Ooo, wat jammer, beterschap Jacqueline! Hopen dat het met een paar daagjes weer beter gaat.

• 06 November 2014 - 12:24

Mariëtte Kotter:

Oei!! Is het dé knie???
    Jammer hoor. Hopelijk gaat het snel wat beter zodat jullie toch nog voldoende kunnen doen en meemaken.
    Sterkte!!

• 06 November 2014 - 17:08

Marian:

Wat jammer! Hopelijk gaat het snel weer beter en kun je zonder pijn en krukken verder.
    Beterschap. Genieten van al die mooie vergezichten gaat vast nog wel. Beterschap.

• 06 November 2014 - 17:20

Carla:

Oeps.,dat is flink balen,
    We hopen voor jullie dat het snel wat beter gaat !
    Toch maar genieten van al dat moois wat er te zien is.Gr,van ons.

• 07 November 2014 - 06:56

Sonja:

Oh...nee he.
    En jullie moeten nog 1,5 week.
    Gelukkig hebben jullie al heel veel kilometers afgelegd.
    Tijd om naar Ozz te komen?? Hehe
    Speedy recovery.xx