Dag 23: Van Picton naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu Dag 23: Van Picton naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu

Dag 23: Van Picton naar Wellington

Blijf op de hoogte en volg jacqueline

07 November 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Met de knie gaat het al veel beter. Hartelijk dank voor alle beterschapswensen. Relaxt op weg vanaf Picton met de ferry. Op de boten zijn hele schoolklassen. De kinderen vliegen van hot naar her, al maar zoetigheid en vettigheid etend terwijl er een waarschuwing is doorgegeven dat de overtocht 'not favourable' zou worden. Dat wordt ie en binnen de kortste keren zien we dezelfde schoolkinderen van hot naar haar vliegen met kotszakjes in de handen waar af en toe een maaginhoud in verdwijnt. we zien heel gespannen wit weggetrokken gezichten. Als we na een paar uur de haven van Wellington binnenvaren zien we weer de schoolkinderen van hot naar haar vliegen, zoetigheid en vettigheid etend ... Ook is er één mevrouw heel ziek, zo ziek dat ze zelfs naar de ziekenboeg moet. Gerard heeft helemaal geen last gehad en Jacqueline ook nauwelijks.
Wellington is druk, druk, druk. Heel anders rijden dan de afgelopen 2 en een halve week. We gaan nog wel even naar een hoog uitkijkpunt op Mount Victoria. Je ziet vanaf daar de vliegtuigen wel heel dicht bij zee landen en opstijgen.

• 07 November 2014 - 12:24

Debbie :

Fijn dat het beter gaat met je knie.Ik duim dat dat zo blijft en mooi snel afzakt.
    En wat een belachelijk mooie foto zeg die eerste met palmen erop. pfffff jullie hebben toch wel even op het strand gezeten om dit in je op te nemen.?! Wauw en nu nog heel veel plezier op de rest van de reis uiteraard. We lezen mee.(ook als we soms niet reageren dus blijf schrijven ;)

• 07 November 2014 - 14:17

Benno:

Gelukkig dat het nu al beter gaat met de knie! Dat is toch wel schrikken.

• 10 November 2014 - 20:46

Anita :

Hey daar.

Ik schaam me diep maar lees net pas het drama van je knie nadat ik het gister van Mariette en Jose had gehoord.
    Maar het gaat gelukig inmiddels beter appte je net en das fijn!
    Die foto's zijn toch wel echt bijzonder mooi, wat genieten zeg!
    Heel veel plezier nog en take care met je knie :)
    xxx