Dag 31: Van Napier naar Lower Hutt - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu Dag 31: Van Napier naar Lower Hutt - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van jacqueline gerard - WaarBenJij.nu

Dag 31: Van Napier naar Lower Hutt

Blijf op de hoogte en volg jacqueline

15 November 2014 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Jeeeeeeeeeeeh, vanmorgen weer geskyped met de kids :-)
Daarna op weg naar het National Aquarium of New Zealand. Een hele grote waterschildpad gezien, veel kleurige vissen, zeepaardjes, haaien en ....
twee kiwi's!!!! Niet in het wild, maar dat kan ook moeilijk met deze schuwe nachtdieren die ook nog 20 uur per etmaal slapen, maar toch.
Daarna de stad in. Napier heeft een prachtige Art Deco-wijk, die we eens goed bekijken. Erg mooi!
Begin van de middag gaan we op weg naar Lower Hutt, ons laatste overnachtingsadres voor de terugreis naar het Zuider Eiland.

• 15 November 2014 - 22:38

Mariëtte:

Jongens ...... wat maken jullie wat mee!!
    Ik kan me zo voorstellen dat jullie bekaf zijn als jullie weer naar Nederland komen.
    Geniet nog de laatste week. Groeten.

• 16 November 2014 - 10:45

Sini:

Hallo in het verre
    Zo te zien gaat het jullie prima af,en overal heen crossen,
    Wat hebben jullie wat gezien daar,maar de tijd is bijna voorbij.
    Dus geniet nog even van de laatste dagen, en dan nog even een paar dagen bij komen in Australie,
    Grt JO & SINI

• 16 November 2014 - 15:52

Ylanda:

hoi, Jacqueline en Gerard wat is het daar toch mooooi ! Fijn dat alles oke is en geniet er nog maar lekker van. Gr. Ylanda